lang lang

» اخبار » اخبار » مراسم رونمایی و معرفی محصولات L- acoustics در ایران در تاریخ 12 اسفند 1394

اخبار

مراسم رونمایی و معرفی محصولات L- acoustics در ایران در تاریخ 12 اسفند 1394

شنبه 1 اسفند ماه 1394 4281
شرکت فراصوت نگار به عنوان نماینده رسمی شرکت L- acoustics فرانسه در ایران همگام با ارتقای سطح نیاز مشتریان و در راستای معرفی و ارائه بهترین تجهیزات و خدمات در صنعت صدای حرفه‏ای، برای اولین بار طی مراسمی اقدام به رونمایی و معرفی محصولات این شرکت، که به عنوان برترین برند محصولات صوت حرفه‏ای در دنیا شناخته می‏شود، نموده است.

شرکت فراصوت نگار به عنوان نماینده رسمی شرکت L- acoustics فرانسه در ایران همگام با ارتقای سطح نیاز مشتریان و در راستای معرفی و ارائه بهترین تجهیزات و خدمات در صنعت صدای حرفه‏ای، برای اولین بار طی مراسمی اقدام به رونمایی و معرفی محصولات این شرکت، که به عنوان برترین برند محصولات صوت حرفه ‏ای در دنیا شناخته می‏ شود، نموده است.

در این مراسم که در تاریخ 12 اسفند ماه 1394 از ساعت 14 الی19:30 در سالن اصلی مجتمع چارسو برگزار می‏ گردد. جناب آقای Peter jonathan Glynne مدیر فروش محصولات L-acoustics از کشور فرانسه به معرفی آخرین تجهیزات و فناوری‏های استفاده شده در محصولات این شرکت می‏ پردازد.

لذا در صورت تمایل به حضور در این مراسم خواهشمند است با شرکت فراصوت نگار با شماره‏ های 66723380 و 66723646 تماس حاصل و یا فرم ثبت نام را از منوی سایت تکمیل فرمائید.