lang lang

» اخبار » اخبار » گزارش سمینار

اخبار

گزارش سمینار

یکشنبه 1 شهریور ماه 1394 5027
اولین سمینار آموزشی و معرفی محصولات استودیوئی RME و GENELEC در تاریخ 14 و 15 مرداد ماه برگزار شد.

اولین سمینار معرفی و آموزش محصولات استودیویی RME و GENELEC در ایران در روزهای 14 و 15 مرداد‏ماه در محل مرکز همایش‏‏‏‏‏‏‏‏های برج میلاد تهران برگزار گردید.

شرکت فراصوت نگار نماینده‏ ی انحصاری شرکت‏های RME وGENELEC  به عنوان مجری این مراسم هدف خود را از برگزاری این سمینار، گسترش سطح دانش فنی علاقه ‏مندان و آشنایی با آخرین تجهیزات و فناوری‏ های مرتبط با حوزه تجهیزات استودیو عنوان نموده است.

در این سمینار که در دو روز متوالی از ساعت 9:30 الی 17 برگزار گردید، آقایان Christian Latzelsberger  (مدیر فروش و توسعه بازار شرکت RME) ،Joost Bullens  (کارشناس ارشد فنی طراحی و تولید شرکت RMEClifford Pereira  (کارشناس ارشد خدمات فنی و فروش شرکت GENELEC) و جناب آقای مهندس ارد انزابی پور از اساتید و مدرسین دانشکده صدا و سیما مطالب خود را بیان داشتند.

در این سمینار تخصصی، حدود 70 نفر از مدیران، کارشناسان و فعالان این صنعت حضور داشتند که در پایان هر سخنرانی سوالات و ابهامات خود را با سخنران مطرح و پاسخ خود را دریافت می‏نمودند.

از نکات مثبت این همایش می‏توان، اطلاع‏ رسانی گسترده، سطح بالای تخصصی شرکت‏ کنندگان، امکانات ترجمه همزمان و پذیرایی مناسب را عنوان نمود.