lang lang

» اخبار » اخبار » گزارش مراسم رونمایی و معرفی محصولات L-acoustics در ایران

اخبار

گزارش مراسم رونمایی و معرفی محصولات L-acoustics در ایران

دوشنبه 6 اردیبهشت ماه 1395 4401
مراسم رونمایی و معرفی محصولات شرکت L-acoustics فرانسه در ایران، در مورخ 12 اسفند ماه 1394 در سالن اصلی مجتمع بزرگ تجاری چارسو برگزار گردید.

مراسم رونمایی و معرفی محصولات شرکت L-acoustics فرانسه در ایران، در مورخ  12 اسفند ماه 1394 در سالن اصلی مجتمع بزرگ تجاری چارسو برگزار گردید.

شرکت فراصوت ‏نگار ( گروه اردستانی ) به عنوان نماینده رسمی شرکت L-acoustics ، میزبان این مراسم بوده و هدف از برگزاری آن را معرفی و ارائه برترین تجهیزات در صنعت صوت حرفه‏ ای کشور و آشنایی مشتریان، علاقه ‏مندان و متخصصان این صنعت با آخرین فناوری های مرتبط حوزه تجهیزات Live، عنوان نموده ‏است.

این مراسم که به مدّت 5 ساعت به طول انجامید، جناب آقایPeter Jonathan Glynne  به عنوان مدیر فـــــروش محصولات L-acoustics از کشور فرانسه ، توضیحات و مطالبی در زمینه ‏ی تجهیزات و تکنولوژی‏ های مورد استفاده در این محصولات به مخاطبین عرضه داشتند.

از نکات درخور توجه در این مراسم حضور 200 نفر از مدیران، کارشناسان، متخصصان و مهندسین این صنعت و اجراهای متفاوت از گروه‏های موسیقی آرتین، بادران و برادران عرفان، ترجمه فنی و پذیرایی مناسب  را می‏ توان عنوان نمود.